Kas ir akciju sabiedrība BAO?

Akciju sabiedrība BAO ir Latvijas uzņēmums, kas nodarbojas ar visa veida bīstamo atkritumu savākšanu un pārstrādi.

BAO misija ir vides aizsardzība un Latvijas dabas attīrīšana.

Uzņēmums atrodas Olainē un tā vadītājs ir Māris Kalniņš.

Ko BAO dara?

BAO nodrošina:

– kā arī rūpējas par citu atkritumu veidu apsaimniekošanu.

Kā sazināties ar BAO?


BAO var piezvanīt pa tālruni 67612259 vai nosūtīt ziņu uz elektronisko pastu bao@bao.lv

BAO jaunums!


BAO ir iegādājies jaunu  iekārtu, kas pārstrādā būvgružus.  

Tā strādā ar elektrību un nerada putekļus un trokšņus. Betona gabali, flīzes, ķieģeļi netiks izmesti — tie  visi kļūs par jauniem materiāliem, ko izmantot tālāk.


Šo pakalpojumu var izmantot gan uzņēmumi, gan parasti cilvēki, kas veic  remontu.


Iekārta atrodas Jaunmārupē, Jūrmalas apvedceļa 23. km un  ir vienīgā šāda veida tehnika visā Baltijā. To palīdzēja nopirkt Eiropas Savienība un tā ir daļa no Latvijas Nacionālā attīstības plāna.